Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Klauzula informacyjna dla uczestników spotkania

Utworzono dnia 18.08.2021

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA (uczestnik zewnętrzny)

1. Organizatorem Spotkania jest Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, tel.: (34) 328-60-78, Faks: (34) 328-60-78; e-mail: sekretariat@dpsturow.pl,
NIP: 949-00-64-583, Regon: 001310694

2. Uczestnikiem Spotkania jest każda osoba fizyczna, która bierze udział w Spotkaniu (dalej jako „Uczestnik”).

3. Istnieje możliwość, iż przebieg Spotkania, w tym wizerunek osób w niej uczestniczących, będzie utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.

4. Uczestnik zapisując się na udział w Spotkaniu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych obejmujących imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres email. Jednocześnie biorąc udział w Spotkaniu Uczestnik wyraża nieodpłatnie zgodę na wykorzystanie, w tym rozpowszechnianie przez Dom Pomocy Społecznej w Turowie jego wizerunku, utrwalonego w trakcie Spotkania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, poprzez jego publikację w całości lub we fragmentach na profilach społecznościowych (m.in. facebook, youtube) i stronach internetowych Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz podmiotów z nią współdziałających w zakresie realizacji jej celów statutowych, lub wykonanych na jej zlecenie publikacjach, prezentacjach, materiałach filmowych, oraz innego rodzaju materiałach informacyjnych (także w wersji drukowanej i elektronicznej) rozpowszechnianych przez Domu Pomocy Społecznej w Turowie w związku z organizacją Spotkania lub dotyczącą jej działalnością informacyjną lub promocyjną.

5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.), dalej jako „RODO”, informuję, że:

1) Administratorem danych osobowych Uczestników jest Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, tel.: (34) 328-60-78, Faks: (34) 328-60-78; e-mail: sekretariat@dpsturow.pl,

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych; kontakt do IOD: iod@dpsturow.pl;

3) Dane osobowe Uczestnika przetwarzane będą w celu prowadzenia zapisów, przygotowania i organizacji Spotkania, a w przypadku danych osobowych w postaci wizerunku w celu informowania w mediach oraz publikacjach o działalności Administratora - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. odrębnej zgody, o której mowa w pkt. 4 powyżej;

4) odbiorcami danych osobowych Uczestników będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa, upoważnieni pracownicy/współpracownicy Administratora, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych – z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych;

5) dane osobowe Uczestników w postaci wizerunku będą przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), co do których Komisja Europejska wydała decyzję o stwierdzeniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych; w takich przypadkach dane będą przekazywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską; Uczestnik może uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego; pozostałe dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej;

6) dane osobowe Uczestników przechowywane będą do momentu odwołania zgody;

7) Uczestnicy posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8) Uczestnikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych;

9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do uczestnictwa w Spotkaniu;

10) Wobec Uczestników nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym ich dane nie będą podlegały profilowaniu.

Nasza placówka

Godziny otwarcia
poniedziałek: 700-1500 
wtorek: 700-1500 
środa: 700-1500 
czwartek: 700-1500 
piątek: 700-1500 

Inspektor Danych Osobowych

e-mail: iod@dpsturow.pl